Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

Vibracija i kakve veze ona ima s našim životima?

  Hvala Vam svima što čitate moj blog  i što aktivno, sa svojim komentarima učestvujete u stvaranju ovih postova. Vaši komentari su mi zaista odlični motivatori. Hvala!
  I tako ste komentirali da pričam o vibraciji i o podizanju vibracije a da nisam objasnila što to uopće znači.
 Ja nisam znanstvenik niti fizičar niti matematičar. Ali neke osnove fizike volim shvatiti. Nikola Tesla je rekao da ako želimo shvatiti život moramo razmišljati u terminima energije,frekvencije i vibracije. Ne znam za Vas ali nakon svega što sam čitala o njegovom životu i nakon svega što je stvorio za cijelu ovu civilizaciju- ja sam mu zaista spremna vjerovati. I onda sam se pitala- što to znači??? Zatim sam shvatila da je već dokazano u fizici da sve što postoji vibrira na nekoj određenoj frekvenciji. Gledala sam neki dokumentarac u kojem su divno objasnili da je čak moguće srušiti most ili zgradu ako lupaš olovkom u vibraciji te zgrade ili u vibraciji tog mosta. Nije li to fascinantno?  Ali kakve to veze ima sa mnom i sa mojim životom i sa mojim problemima iliti životnim izazovima????
 Dakle, SVE što postoji, sve ono što mi percipiramo kao materijalno i  nematerijalno- VIBRIRA na nekoj frekvenciji. Uključivši i nas i svaku našu misao, riječ, emociju. Svi mi vibriramo na nekoj frekvenciji.  Sve o čemu razmišljamo vibrira na nekoj frekvenciji.
   Doktor David R. Hawkins napisao je prije nekih dvadesetak godina  knjigu "Power vs. Force: The Anatomy of Consciousness" u kojoj je svoje istraživanje ljudske svjesnosti stavio u okvire emocionalne skale poredane po vibracijama- od najniže (20) do najviše (1000) . Možete naći slike te skale na internetu- samo upišite u tražilicu "Emocionalna skala dr. Hawkins".
   Na toj skali vidimo da je najniža, NAJNIŽA emocija koju čovjek može imati- SRAM! Da li ste IKADA rekli svom rođenom djetetu:"Sram te bilo!" Da li su Vama Vaši roditelji govorili "Sram te bilo"? Nemojte se ljutiti na roditelje- i njima su njihovi roditelji isto tako govorili "Sram te bilo". To je ono što znaju, što su naučili od svojih roditelja pa su sa svojim znanjem dobili nas i išli su nas, sa punim povjerenjem u svoje znanje, naučiti sve ono što oni znaju. Od djetinjstva smo odgajani da je energija NISKE vibracije ona po kojoj se moramo kretati. I onda odrastemo, puni smo problema, nervoze, osjećaja neispunjenosti, dugova...sve u svemu- život krene tamo gdje ne želimo a ne razumijemo gdje je rješenje.
 A rješenje se nalazi upravo u toj emocionalnoj skali.  U vibraciji. Tu se još upetlja onaj, sada već poznati "Zakon privlačenja" za koji neki tvrde da funkcionira, neki da ne funkcionira, ali s obzirom da on, kao i svi ostali prirodni zakoni, radi nepogrešivo- oni koji smatraju da postoji- u svojim životnim iskustvima svjedoče postojanju, a oni koji misle da ne postoji u svojim životnim iskustvima svjedoče nepostojanju. Kako god mislili on je tu i dokazuje se iz dana u dan. Ne moramo ga proučavati niti shvaćati. Ne znam za Vas ali ja nikada ne izlazim iz kuće sa pitanjem:"Draga moja gravitacijo, da li ćeš me, molim te, danas držati zalijepljenu za zemlju?" Gravitacija je tu i nemam potrebu o njoj razmišljati. Isto tako i "Zakon privlačenja". On je tu i radi svoj posao. A glasi, ukratko:"Sličnosti se privlače." Da li ste ikada čuli onu dobru, staru izreku:"Novac se za novac lijepi"? Ili:"Svaka ptica svome jatu leti"? Ili, ova mi je najdraža:"Nesreća nikada ne dolazi sama"?
  To je zakon privlačenja iskazan narodnim riječnikom a prenosi se s koljena na koljeno. Nešto se dogodilo. Recimo, vozite se autom po gradu i pukne guma na autu. Parkirate se negdje sa strane i automatski se spustite na vibraciju straha i ljutnje. Jer ste tako naučili. Tako su radili i Vaši roditelji. I, na toj niskoj vibraciji straha- privlačite misli koje su na toj istoj vibraciji: "koliko će ovo koštati, sigurno ću morati otići u minus, sada ću sigurno zakasniti na posao, sigurno ću dobiti otkaz...." Nema kraja jer, kako kaže izreka, nesreća nikada ne dolazi sama. Samo se jedna misao lijepi na drugu, proživljavate u svojoj glavi sve ostale nesreće koje će Vas snaći...i znate što? Potpuno ste u pravu! Jer zakon privlačenja radi nepogrešivo. Sve što si odredite na toj niskoj vibraciji- sve stiže! Samo nema krivca negdje vani- mi smo proživjeli gumu, i skupoću oko njene promjene i kašnjenje na posao i otkaz, a svemir, odnosno zakon privlačenja, ne čuje da mi to ne želimo. On vidi fokus naših misli, vidi ono što proživljavamo i nesebično nam šalje još i još i još....
  A da li Vam je u bilo kojem trenutku palo na pamet da je jedan kilometar dalje bila teška prometna nesreća i da ste vozili dalje - poginuli bi. Ili, da je onaj čovjek koji će Vam doći promijeniti gumu- upravo onaj pravi, Vaša srodna duša? Ili, kasnite na posao i upravo u trenutku kad utrčavate u zgradu u kojoj radite- susretnete osobu kojoj ste već slali molbe za posao jer ima divnu firmu u kojoj bi Vi željeli raditi? Pozove Vas na kavu da se dogovorite oko posla i, odjednom, više niste nervozni što kasnite. Jer vjerujete Svemiru da Vas usmjerava upravo tamo gdje trebate biti. U pravom trenutku, na pravom mjestu. Na visokoj vibraciji vjere- zakon privlačenja i dalje nepogrešivo radi- šalje Vam u život sve ono što se nalazi na toj vibraciji. Zar to nije divno?
  A pitanje koje ću Vam postaviti glasi:" Da li je, u ovom primjeru sa strganom gumom na autu- situacija pozitivna ili negativna"?
 To je definitivno "trik" pitanje i mislim da ću se na to osvrnuti u jednom od idućih postova!
 Puno Vas pozdravljam i hvala Vam još jednom što čitate ove moje retke!

Nema komentara:

Objavi komentar