Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

Neostvarene želje

Be careful what you wish for because you just might get it. 
 
 Na samim počecima mog puta u samospoznaju mi je jedna poznanica rekla da nije dobro željeti ako hoćemo biti sretni. Ja sam to shvatila doslovno. Točno tako kako je rekla. Trudila sam se ne željeti. Čak su mi i knjige dolazile pod ruku u kojima se navodilo da nije dobro željeti.
I tako ja nisam više htjela željeti. Ne želim željeti. Ne želim više nikada željeti. Ma što ja to radim???? Ja silno ŽELIM da NE ŽELIM???? Gdje je tu logika?

I onda sam spoznala- nije stvar u želji već u očekivanju. U očekivanju ishoda, cilja- za njega smo se vezali. "Mora biti tako inače ja ne mogu biti sretan / sretna".

Želja kao takva, sama po sebi kreira. Želja je osjećaj koji nas pokreće. Želja je osjećaj kroz koji gradimo život, kroz koji energija teče i raste i kroz koji se širimo.

Ali kako onda uspješno željeti?

Prva i najvažnija stvar koju trebamo znati je da Svemir ili Bog ili energija koja nas pokreće i koja nam je doslovno na usluzi 24 sata dnevno, svaki, ali baš svaki dan- ne čuje riječ NE. Ustvari, uopće niti ne čuje naše rečenice. Sluša naš FOKUS i vibraciju i to nam i daje.

Na  primjer- želimo novi auto. Ovaj stari je dotrajao, traži puno ulaganja, ne miče se više s mjesta...nije niti važno. Važno je da želimo novi auto. "Jako bih htjela imati novi auto. Kako bih samo bila sretna s novim autom. Da ne moram više voziti ovo dotrajalo čudovište koje troši previše goriva i koje je prošlo previše kilometara. A i sav je već zahrđao- kako ću u grad s takvim, zahrđalim autom. Pa što će ljudi reći? Da bar imam novaca za novi auto.."

Shvaćate li gdje je FOKUS misli u ovim rečenicama? Na NEDOSTATKU! Mi se obraćamo Svemiru sa svojim fokusom da NEMAMO. Mi NEMAMO novac i NEMAMO novi auto- i ne možemo biti sretni jer nemamo- i Svemir čuje našu vibraciju nemanja te nam kao pravi djed Božičnjak šalje još i još i još situacija u kojima možemo iskusiti nedostatak novog auta. A Svemir jednostavno ne zna dati malo. Što mi više želimo taj novi auto i što smo više uvjereni da ne možemo biti sretni bez tog auta- to je više situacija u životu u kojima smo svjesni da ga nemamo. Češće se kvari, troši još više goriva, iznevjerio nas je negdje na cesti.

Znači treba promijeniti FOKUS. Da li se to onda svodi na pozitivne afirmacije? Definitivno da!

Ali afirmacije tipa:"Ja imam novi auto. Ja uživam sada, u ovom trenutku u svom novom autu.", a sjednete u stari auto ljuti i nestretni- sigurno neće uroditi plodom. Bar ne onakvim kakvim ste se nadali.Ne sve dok nas naša uvjerenja koče u tome. Jer naše uvjerenje je da NEMAMO.

Pa kako onda uvjeriti sebe da imamo i usmjeriti fokus da imamo?
 Jednostavno- govorite si afirmacije oko kojih nemate uvjerenja. Neke potpuno općenite.

 "Na ovom svijetu imam puno, puno automobila."- Da li Vam ova rečenica zvuči lažno? Pa ne, jer je potpuno općenita i točna i logična.

"Postoje auti i to posve novi koje ljudi koriste u reklamne svrhe. Štoviše, oni žele da netko vozi njihov auto da bi se reklamirali." - Da li Vam ova rečenica zvuči lažno? Pa ne, i ona je istinita i točna samo što u ovom trenutku ne vidim sebe kao osobu kojoj bi oni dali taj auto. - Tu smo već malo bliže našem uvjerenju da nismo dobri i da nismo zaslužili nešto, ali i dalje se ne moramo osjećati kao da lažemo sami sebi.

"Sjećam se kako sam se dobro osjećala kad sam kupila ovaj auto koji sada vozim." -Da li Vam ova rečenica zvuči lažno? Pa ne, jer kupili ste jedanput u životu auto i znate kako ste se osjećali. Pa onda zgrabite taj trenutak i proživljavajte ga sve češće i češće. Sa tom rečenicom ste onda u stanju probuditi OSJEĆAJ da uživate u autu i da ste sretni. Naš mozak NE VIDI da se to već dogodilo. Da to nije sada i ovdje. On reagira na naše misli i odmah šalje osjećaj sreće. A taj osjećaj sreće diže našu vibraciju i sada nam Svemir može napokon poslati novi auto!

A što ako to već nismo proživjeli? Pronađite ono što u Vama može probuditi osjećaj sreće. Možda je netko Vama blizak kupio auto? A Vi ste se iskreno, bez ljubomore i zavisti veselili zbog toga? Sjetite se tog trenutka i uživajte u njemu. Ili se sjetite onog divnog osjećaja kad ste dobili prvu plaću- sa tih par tisuća kuna svi smo imali osjećaj da si možemo priuštiti SVE!


I sad ono isto tako bitno! Ne vežite se za rezultat!!!! Ne vežite se za cilj!!! To je ono OČEKIVANJE sa početka posta o kojem sam pričala!!! Onaj tren kad smo se vezali za cilj svoje želje- opet smo u vibraciji da nemamo! 

Dajte Svemiru vremena da sve posloži onako kako treba biti i - otpustite. Jer on vidi širu sliku od nas. On vidi cijelu sliku a mi samo dvije- tri puzzle. Svemir, Bog, energija- Vam može dati SVE osim VJERE. To je nešto što sami moramo pronaći u sebi.

To je isto kao kad Vam se netko jako sviđa i shvatite da gledate svoju srodnu dušu! Jednostavno znate. Ta je ona prava. Ili taj je onaj pravi! I Vi lijepo dođete ravno pred njena ili njegova vrata i kažete:"Ti si moja srodna duša, nama je suđeno da budemo zajedno, spremi stvari i idemo!"
I onda već taj isti dan u podne, stiže na Vašu adresu zabrana približavanja....  A samo ste trebali čekati da se sve posloži. Možda je to zaista i bila Vaša srodna duša.

I u konačnici ćete primjetiti da ste sve češće svjesni svojih želja i koliko često želimo stvari koje ne želimo. Zato se i kaže- pazi što želiš- možda se i ostvari. Ali srećom- Svemir ne sluša to što mi meljemo kroz dan! SREĆOM - Svemir sluša naš fokus i vibraciju!

I nakon nekog vremena primjetit ćete da ne želite auto radi auta. Želite auto radi toga što mislite da ćete biti sretni s novim autom. Sve što želimo- želimo jer mislimo da ćemo s tim biti sretni. Ali život tako ne funkcionira. Prvo budimo sretni a onda sve što želimo ulazi u život!

4 komentara:

  1. Ha kako zadnja rečenica sve to lijepo objasni.kratko i jasno.tu rečenicu treba ponavljati svaki dan i što je više moguće živiti po njoj.
    NICE

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve si odlično pojasnila i baš je užitak čitati.

    OdgovoriIzbriši