Pretraži ovaj blog

nedjelja, 5. studenoga 2017.

Kako riješiti problem?

Danas sam namjeravala pisati o tome na koji način su moji postovi povezani, na koji način čine cjelinu...ali kako to obično biva- svemir nas usmjeri na ono što je najbolje za nas i za sve oko nas.
Tako da ću danas pisati o tome kako riješiti neki problem. Recimo, problem u kojem se nalazimo sami u tuđoj zemlji, oko nas su ljudi koje smo upoznali zadnjih nekoliko mjeseci ili godina, radimo posao koji nas ne ispunjava i  svaki dan na poslu nam je još veći uteg. Krenemo u grad rješavati neku dokumentaciju a sva vrata nam se zatvore, viđamo se sa mladićem ili djevojkom koji su puni nervoze i stresa i to nas baca u još dublju anksioznost. A o bankovnom računu da i ne pričam...Umjesto da živimo ljubav punim plućima imamo osjećaj da smo u kavezu a rešetke su svaki dan sve bliže i bliže a izlaza nema...

  Na žalost, većina ljudi shvati da ima problem tek kada se nakupi prava lavina koja prijeti da će se svom silinom prevaliti preko nas. Važno je shvatiti da nam život daje znakove i signale na vrijeme ali ih nismo htjeli prepoznati iz vrlo jednostavnog razloga- ne vjerujemo sebi. Jer svi drugi pričaju nešto drugo a njih ima više pa su sigurno u pravu! Svemir ili Kreacija ili Bog ili kako god želite nazvati energiju koja nas pokreće je vrlo jednostavna. Lagano pokuca na vrata da Vam kaže:"Hej imamo izazov za riješiti!". Vi se pravite da Vas nema kod kuće. Tada malo jače pokuca a Vi se nadate da će otići. Tada legne na zvono i počne urlati pred vratima a Vi si mislite: "Joj što je dosadna, neću se javiti, sigurno će otići." Možda čak i povičete:"Nema me doma!" Ali nema odustajanja- idući korak- razvaljuje vrata i ulazi u stan. I sada ne možete ignorirati i praviti se da niste doma. Lavina je tu.

Važno, važno, važno je za shvatiti da kada problemi, u stvari izazovi stižu- oni su SVI NA ISTOJ VIBRACIJI! NAŠOJ vibraciji. Nemoguće je riješiti bilo kakav problem odnosno izazov na istom stanju svijesti na kojem je on i nastao. Einstein je davno rekao da je definicija ludila raditi istu stvar iznova i na isti način a očekivati različite rezultate.
Pa kako onda riješiti problem? SHVATITI da je promjena potrebna. Na primjeru problema s početka posta- prvo bi bilo dobro shvatiti da su promjene predivne i da im se smijete prepustiti. Zatim shvatiti da je osoba koju trebate slušati-VI SAMI! Ne društvo, ne prijatelji, ne mama... vi sami! A onda ono slasno - prepoznati UVJERENJA koja su Vas dovela u tu situaciju!! Najčešće uvjerenje, a i uvjerenje iz ovog konkretnog problema je- mislimo da nismo dovoljno vrijedni i- život je težak.
Način na koji sam ja osobno prepoznala svoje uvjerenje koje me je najviše kočilo - bio je pad s bicikle i slomljen lakat. Ja sam majka četvero djece, imam muža, posao, psa kojeg treba šetati, puno veša za prati i peglati, kuhanje, čišćenje, slobodne aktivnosti djece....dan koji je prekratak da stane u 24 sata. Svemir mi je kucao na vrata, pa mi je zvonio, pa je legao na zvono a mene, naravno, nije bilo doma. Onda je razvalio vrata. I odjednom- ja ležim u krevetu, skoro nepokretna od boli, a muž i klinci sve moraju sami. I pitanje koje si postavljam- tko sam ja ako nikome ne trebam? I onako nepokretna, u krevetu, shvatim da ja u stvari imam uvjerenje da nisam dovoljno dobra za moju obitelj, da se moram dati još više, pa još više... I tada shvatim- moja obitelj je potpuno samostalna, sve mogu sami, ja sam tu jer ih volim i jer oni vole mene. Ne moram se dokazivati. Doslovno nikome. U tim trenucima shvaćanja stanje svijesti se mijenja  a također se mijenja i naša vibracija!!!  To su trenuci u kojima smo energetski riješili problem a nismo kopali, niti orali niti vrijedno veslali uz rijeku. "Samo" smo shvatili naše UVJERENJE koje nas drži na vibraciji ove stvarnosti koju u ovom trenutku percipiramo. A koja je vrlo lako podložna promjenama, samo ako ih dopustimo.
  Većina naših problema, odnosno izazova nalazi se u činjenici da smatramo da nismo dovoljno vrijedni. Pa zato moramo trpiti i nositi naš križ, ili odrađivati karmu koju smo napravili,ili slušati sve one "pametnije" od nas, ili biti u lošem odnosu zato što su bili i naši roditelji...kao da ti netko stoji na ramenu i govori da nisi zaslužio ni ovo, ni ovo ni ovo...
Onaj trenutak kad osvjestiš da si VRIJEDAN sve se mijenja. Više nisi u stranom gradu, već  u svom gradu jer ga je Svemir poslao tebi, na tvoj put sa razlogom. Kreneš na posao i vidiš dobre strane tog posla i shvatiš da si tu sa razlogom, možda ne zato da ga dugo radiš već zato da upoznaš neke osobe koje su važne za tvoje iskustvo, odeš u grad i znaš da zaslužuješ riješiti svoju dokumentaciju, a kad tamo na šalteru jedna divna gospođa koja kao da je samo tebe čekala da ti pomogne. Prije je nisi mogao vidjeti jer niste bili na istoj vibraciji!!! Shvatiš da ti zaslužuješ bolju plaću pa i na tom polju nešto promjeniš. Nađeš se sa svojim dečkom ili curom i shvatiš da njihova nervoza nema nikave veze s tobom. Oni imaju potpuno PRAVO biti u svojem nemiru. Ne zaboravi da si do jučer i ti bio tu. Tvoje je samo da održavaš svoju visoku vibraciju. Tvoje je samo da znaš da su oni vrijedni i da si i ti vrijedan i da si dio kreacije.
  Evo jedno divno pitanje koje je postavio Srđan Roje na jednom svom  predavanju:"Da li u prirodi ima otpada? " U samoj biti prirode NEMA otpada- sve se kreće sa svrhom i sa minimalno energije koja je potrebna. Sve ima svoj smisao- voda, zemlja, sunce, životinje, biljke, bakterije...sve je tu sa svojom svrhom. A mi ljudi- mi smo dio te iste prirode. Pa odakle nam onda pravo da kažemo za sebe, ili da pomislimo, da nismo vrijedni??? Da li Vam je ikada palo na pamet da pogledate pticu na nebu i da pomislite - ona nije vrijedna letenja?  Naravno da Vam tako nešto nije palo na pamet. Ali da Vam je netko od malih nogu govorio - ona ptica nije dovoljno vrijedna da leti, pa da Vam je onda to redovno ponavljao- eto Vašeg uvjerenja da ptica nije vrijedna letenja! Bilo bi divno da shvatite da ste Vi ptica koja je itekako vrijedna letenja!!! Kao i sve ostale ptice oko Vas!!!
 


Broj komentara: 5: