Pretraži ovaj blog

nedjelja, 12. studenoga 2017.


Uvjerenja 

Misao ima snagu privlačenja. Misao na nekoj  određenoj vibraciji u manje od minute privuče drugu misao na istoj vibraciji. A uvjerenje je samo misao koju mi nastavljamo misliti. Misao kojoj posvećujemo puno vremena. Tu ne govorim samo o nekoj odeđenoj misli- već o svim mislima koje su na istoj vibraciji.
Na primjer- razmišljamo o osobi koja nas ne voli i u kratkom vremenskom periodu se sjetimo još osoba koje nas ne vole, koje su nas pogledale ružno, zbog kojih se loše osjećamo. To je kao da imamo virtualnu knjižnicu u glavi i kad se posvetimo jednoj misli kao da smo stisnuli DOWNLOAD-i sve što tražilica nađe pod tim imenom, odnosno vibracijom- skida sa interneta i stavlja u naše računalo.
Na primjer, recimo da perete kuhinju i mislite o pločicama a nakon pola sata se uhvatite da razmišljate o tepihu koji u svom stanu ima snaha Vaše poznanice u čijem ste stanu bili jednom prije 10 godina. I onda shvatite da mislite o nečemu što Vas uopće ne zanima i nemate pojma kako Vam je to uopće palo na pamet. Prenete se i krenete dalje raditi i sami sebi ste smiješni. Na taj način funkcioniraju misli.

A na koji način funkcioniraju uvjerenja?

Uvjerenje je misao koju smo puno puta ponovili pa je smatramo svojom. Uvjerenja su nam svojevrsni putokazi koji vrijede na osobnoj razini. Možda takva ista uvjerenja imaju i drugi ljudi ali i oni ih upotrebljavaju na svojoj osobnoj razini. Dalje takva uvjerenja, koja dijeli puno ljudi tvore nešto što se zove kolektivna svijest- ali o tome ću jednom drugom prilikom.

Prvo najčešće uvjerenje je vezano za našu vlastitu vrijednost; "Ja nisam dovoljno vrijedan. Ne zaslužujem više od ovog što imam. Sebičan sam ako želim više. Tko sam ja da bih baš ja dobio taj posao? Tko sam ja da bi se baš meni ostvarila neka želja? Tko sam ja da bi baš mene primjetila ona osoba koja mi se sviđa?"

Zamislite da Vas netko zove na druženje, na kavu a Vi kažete; "Ma ne hvala, ne bih htio smetati."  Smetati? Pa ljudi Vas zovu sa željom da baš s Vama provedu vrijeme. Ali vi imate majku koja je znala pozivati goste a kada bi ti isti gosti otišli ona je sve ukućane gnjavila pričom da ti ljudi nikako ne znaju otići, da su je umorili, da su je izgnjavili i još ništa nisu niti donijeli. Vi odrastete sa uvjerenjem da su ti ljudi loši i da nisu vrijedni ali i sa uvjerenjem da ste i Vi loši ako dođete nekome u goste. Sama Vaša prisutnost u nečijoj kući će tu osobu zamarati a da ne spominjem da ste imali potrebu donijeti sa sobom svega i svačega.

Drugo najčešće uvjerenje koje imamo je o novcu;  "Novac kvari ljude. Do novca je teško doći. Novac se krvavo zarađuje. Novac ne raste na stablu. Novac se za novac lijepi. Ja nisam zaslužio novac. Novca nema dovoljno za sve. Samo lopovi imaju novac...." Ma ima ih zaista puno. Sigurno ste puno puta kroz djetinjstvo čuli izreku da novac ne raste na stablu. To je bio omiljeni način objašnjavanja djeci zašto ne mogu dobiti ovo ili ono. Jednostavno- novac nemamo jer novac ne raste na stablu. Što dijete radi? Gleda često na stablo i otkriva da novaca nema. Pa odraste sa uvjerenjem da novaca nema. 
I automatski, sa negativnim uvjerenjem o novcu- sami sebe UDALJUJEMO od novca. Pa naravno da ga ne želim- on kvari ljude a ja želim biti dobar. Ali zašto ne bi bili dobri i imali novac??? 

Evo navela sam samo dva uvjerenja, ova dva su najčešća, ali ima ih zaista puno. Probajte sami kroz dan primjetiti koja uvjerenja Vi imate a da Vam služe samo u obliku prepreke i blokade.

Kako osvijestiti i otpustiti uvjerenja koja nas koče?

Pogledajte oko sebe i primjetite koliko novaca imate- takva uvjerenja imate o novcu.
S kakvim ljudima se družite- takva uvjerenja imate o ljudima.
Kakav Vam je odnos s partnerom- takvo uvjerenje imate o ljubavi i odnosu.
Kakvo Vam je zdravlje- takvo Vam je uvjerenje o zdravlju.

Ali kako ću osvijestiti da imam uvjerenje i blokade?
Meditacijom. Meditacijom.Meditacijom. 10 ili 15 minuta meditacije dnevno je ono prvo što će pomoći. Sve dok ne sjednemo sami sa sobom u tišini- ne možemo osvijestiti niti misli a još manje uvjerenja. I ako se odlučite za meditaciju vidjet ćete kolika količina misli je u stanju protutnjati kroz naše glave u tih 15 minuta. A sada zamislite što se onda događa u našim glavama kroz cijeli dan...
Nakon meditacije postajete svjesni svojih misli. I one više ne upravljaju Vašim životom. Već VI upravljate Vašim mislima. Sada napokon imate kontrolu.
I onda, u trenutku kad Vas netko pozove na kavu a Vi, s obzirom da ste osvijestili svoj osjećaj manje vrijednosti, PRIJE nego izgovorite:"Ne bih htio smetati.", shvaćate da je to sad samo stvar navike i poznate rečenice koju ste toliko puta ponovili, zaustavite svoje misli PRIJE nego li ih izgovorite i jednostavno odete na kavu. I- slobodni ste!

 



2 komentara: